2009. augusztus 28., péntek

Mit eszem:)

Mit eszem?Ez egy nagyon jó kérdés!

Fel is sorolhatnám, de inkább egy történetet mesélek el, ami az én szemszögemből nem volt olyan mókás.

Nagyon finomakat szoktam kapni. Eddig szinte mindig csak PEDIGREE JUNIOR ALUTASAKOS kutyaeledelt kaptam, amiből a csirkéset szeretem a legjobban, míg nem drága jó "szüleim" ki nem találták, hogy egyek száraz tápot. Ugyan abból is Pediree-t kaptam, de az valahogy nagyon nem ízlett. Kemény is volt, színes volt, olyan furi volt az egész, így hát nem ettem meg.
Csak hogy aznap anyum nem adott mást enni. Este felé megpróbált átverni, és valami nagyon jó illatú húsleves féle lébe áztatta azt a borzalmas tápot, de hát nekem így sem ízlett jobban. Így tovább éheztem. Estére már teljesen elkedvtelenedtem, sőt már-már legyengültem. Nem tudod már felizgatni apa papucsa sem, sőt az a kis csont alakú rongyi sem amit anyu varrt nekem. Már csak a finom kis konzerv kajámra tudtam gondolni.
A szüleim éjszakai életet élnek, van mikor hajnali 1-kor zárják be a "játszóteremet" , amit ők tetováló szalonnak használnak. (zárójelben jegyzem meg csak, ami nekem egyáltalán nem tetszik).
Szóval már igen csak lebukott a nap, mikor drága jó anyám megsajnált, és nagyon finom vajas kenyeret adotott apámmal nekem. Azt hiszem márványsajtos vajkrém volt azon a puha kenyéren.UUU de fincsi volt. Megérte egész nap szenvedni érte.
Pár nap múlva viszont, hoztak nekem valami nagyon finom, és nagyon drága száraz tápot.( Fitness Trainer Fish&Potatos) Nyuszis meg halas. Na az valami isteni volt, meg gondolom jó drága is. Remélem kapok még olyat.

Egyébként eszek mindent amit a gazdi. Szoktam én is chipset enni, no meg bundás kenyeret. Kapok sült kolbászt, és rántott húst, sajtot és tejet, de a legjobb a gyümölcsöt szeretem. Imádom a dinnyét és nagyon szeretek játszani a szőlővel, és hát persze imádom a sárgarépát is.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése